16.08.15

Планування з англійської мови 2 клас

 Календарне планування за НМК “English with Smiley 2” (автор Карпюк О.Д.)
  для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів

1-й семестр

навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо


1
Introduction
- привітатись
-попрощатись
- розуміти  і виконувати інструкції вчителя
1
Say hello and smile with me!
hello, goodbye

PB ex 1, p.4
PB ex.2,3,
p.5
Alphabet
WB ex.1,2,
p.4

2
2
Hold up your hands!
English,  easy, nice
наказовий спосіб
PB ex. 1,p.6

PB ex.2, p.6
PB ex3, p.7
WB ex.1,2 p.5

3
Unit 1
Meet New Friends!
- представ-витись
- познайо-митись
- представ-вити друга
- полічити
1
What is your name? Hello, Vick! Nice to meet you.
Vicky, Bill, Nick, Mary, Harry
to be

(Present Simple)
Розповідні речення.
Загальні запитання.

PB ex.1, p8
WB ex.3, p.6
PB ex.2, p.9
PB ex.4, p.9
WB ex.1,2, p.6

4
2
Hello! I am …
числа 1 - 10
PB ex.1, p.10, ex.3, p.11

PB ex.2, p.9
PB ex.4, p.11
WB ex.1,2, p.7

5
3
Hello, how are you? – I’m fine. Thank you.

Max, Tim, Ben, Ann, Pam, Vic

PB ex.2, p.13
WB ex.3, p.8
PB ex.1, p.12
PB ex.3, p.13
WB ex.1-3, p.8

6
4
He is Nick. He is my friend.
parrot, say, can
PB ex.1, p.14, ex.3,p.15
PB ex.4, p.15
WB ex.2, p.9
PB ex.2, p.14
PB ex.5, p.15
WB ex.1,2 p.9

7

5
Is he Bill?-Yes… // No …
And how are you?



Dan, Sam
PB ex.1, p.16, ex.4, p.17
PB ex.5, p.17
WB ex.1, 2, p.10
PB ex.2,3, p.16
PB ex.6, p.17,
WB ex.1, p.10

навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо


8


6
Your turn, Sam.
Ron, Tom, Bob
числівники до 10
PB ex.1, p.18
PB ex.3, p.19
WB ex.2, p.11
PB ex.2, p.19
PB ex.4, p.19
WB ex.1, p.11

9
Повторення й огляд
7
PB p.p.20 -21, WB ex.1,2 – p.12

10
Unit 2
Meet My Family
- назвати членів сім’ї
- представ-вити члена сім’ї
- запитати про родин-ний зв’язок
- запитати про вік
-повідоми-ти про свій / свого друга / брата / сестри  вік
1
Here’s my family: mummy, …
mummy, daddy, me
вказівний займенникThis …
присвійний займенник
My
PB ex.1, 2, p.22
PB ex.4, p.23
WB ex.1, p.13
PB ex.3, p.23
PB ex.5, p.23
WB ex.2,3p.13
11
2
This is my… Is this your …? Yes… / No …
Fred, Ted
Займен-ники he / she
PB ex.1, p.24, ex.4, p.25
PB ex.5, p.25
WB ex.2, p.14
PB ex.2, 3, p.24
PB ex.6, p.25
WB ex.1, p.14
12
3
Meet …
Who is this?
grandfather, grandmother, uncle, baby
Спеціальні питання з дієсловом
to be
(Present Simple)


PB ex.1, 2, p.26, ex.4, p.27
PB ex.5, p.27
WB ex.1, p.15
PB ex.3, p.26
PB ex.6, p.27
WB ex.2, p.15
13
4
How is your … ?
He / She is fine.
Jack, grandma, granny,  grandpa
PB ex.1, p.28, ex.3, p.29
PB ex.4, p.29
WB ex.2, p.16
PB ex.2, p.28
PB ex.5, p.29
WB ex.1, p.16
14
15
5
How old are you?
I am seven.

PB ex.1, p.30, ex.2, p.31
PB ex.3, p.31
WB ex.2, p.17

PB ex.4, p.31
WB ex.1, 3, p.17
16
6
How old is he / she? He / She is five.
dad, mum, candle
PB ex.3, p.33
PB ex.4, p.33
WB ex.2, p.18
PB ex.1, 2, p.32
PB ex.5, p.33
WB ex.1, p.18
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

17
Повторення й огляд
7
PB pp.34 – 35, WB ex.1-3, p.19

18
Unit 3
This Is My School
- повідоми-ти про себе
- називати предмети шкільного вжитку
- називати класні меблі
- запитува-ти і відпо-відати про  шкільні предмети
- надати команду
- повідо-мити про місце роз-ташування предмета
- запитати і відповісти про місце розташування предме-тів
- повідом-ляти про кількість предметів
1
I am your …
What about you?
Miss, pupil, classroom, boy, girl, TV
I like …
PB ex.2, 3, p.36-37
PB ex.5, p.37
PB ex.4, p.37
PB ex.6, p.37
WB ex.1,2, p.20
19
2
Is it a cat? Yes, it is. / No, it is not.
Well done!
listen, read, speak, write, sing, count
Write a letter! Sing a song!
PB ex.1,2, pp.38-39
PB ex.4, p.39
WB ex.2, p.21
PB ex.3, p.39
PB ex.5, p.39
WB ex.1, p.21
20

3
What is this? It is a desk.
school, blackboard, bookcase, CD player, desk, computer

Спеціальні питання з дієсловом
to be
(Present Simple)
PB ex.1, p.40
PB ex.4 p.41
WB ex.1, p.22

PB ex.2,3, pp.40-41
PB ex.5 p.41
WB ex.2, p.22
21
4
What is that? That is a pen.
rubber, ruler, copybook, sharpener, bookshelf
Вказівні займен-ники this / that
PB ex.1,2,3, p.42
PB ex.5, p.43
WB ex.1, 2, p.23
PB ex.4, p.43
PB ex.6, p.43
WB ex.3, p.23
22
23
5
My copybook is in my bag.

приймен-ники місця
on, in, under
PB ex.1,2, p.44
PB ex.5, p.45
WB ex.1,2 p.24
PB ex.3,4 pp.44-45
PB ex.6 p.45
24
6
Where is my pencil-case?
pencil-case
Спеціальні питання
PB ex.1, p.46, ex.4, p.47
PB ex.5, p.47
WB ex.3, p.25
PB ex.2,3, p.47
PB ex.6, p.47
WB ex,1,2
p.25
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

25


7
Open your copybook. Have a nice day!

Наказовий спосіб дієслова.
PB ex.1 p.48, ex.3, p.49
PB ex.4 p.49
WB ex.1, p.26
PB ex.2 p.48
PB ex.5 p.49
WB ex.2, p.26
26
Повторення й огляд
8
PB pp.50-51, WB ex.1-3, p.27

27

Unit 4
Merry Christmas!
- назвати ознаку предмета
- дати еле-ментарну характеристику особі
- приверну-ти увагу
- повідоми-ти про улюблений колір / річ
- визначати приналежні сть пода-рунка особі
- вітати зі святом
- закликати до дії
1
The tree is white.
The trees are black.
park, tree, snow, flower, white, black, red
Множина іменника
PB ex.1-4 p.52-53
PB ex.5, p.53
WB ex.2 p.28

PB ex.6, p.53
WB ex.1 p.28
28
2
They are happy.
old, new, happy, sad, funny,snow-man, clown
Займенник
They Прикмет-ник.
PB ex.1,2, p.54
PB ex.4, p.55
WB ex.1,3 p.29
PB ex.3, p.55
PB ex.5, p.55
WB ex.2 p.29
29
3
Look at the Christmas Tree! It is nice.
bell, decorate, Santa Claus, Christmas decoration / ball

Займен-ники we, they
PB ex.1,2, p.56
PB ex.4 p.57
WB ex.1, 2 p.30
PB ex.3 p.57
PB ex.5 p.57
WB ex.3 p.30
30

4
My favourite colour is green.
Colour it red!

brown, yellow, grey, blue, orange, green

PB ex.1,2, p.58
WB ex.1,2 p.31
PB ex.3,4, p.59
PB ex.5 p.59
31
5
Where is a present for mum?
It is in the blue stocking.

stocking, Christmas Card, picture
This is the present for my mother.
PB ex.1,2, p.60
PB ex.5 p.61
WB ex.1,3 p.32
PB ex.3,4, p.60-61
WB ex.2 p.32
32
6
Merry Christmas!


PB ex.1, p.62, ex.3, p.63
PB ex.4, p.63
WB ex. 1 p.33
PB ex.2, p.62
PB ex.5, p.63
WB ex.2 p.33
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

33


7
Let’s have fun!
have fun, dance, sing a song, play
Let us
PB ex.1,2, p.64
PB ex.4 p.65
WB ex.1 p.34
PB ex.3, p.64-65
PB ex.5, p.65
WB ex.2 p.34
34
Повторення й огляд
8
PB pp.66-67, WB ex.1-3, p.35

35
Резервний урок



2-й семестр

1

Unit 5
We Can Play!
- називати іграшки
- називати предмети одягу
- повідом-ляти про приналеж-ність пред-мета особі
- запитува-ти і відпо-відати про приналеж-ність пред-мета особі
- описувати предмет
- дарувати / приймати подарунок
- вітати з днем на-
родження
1
Whose house is this? This is my doll’s house.
It is lovely!

doll, dress, hat, bed, house, lovely
Присвій-ний відмінок іменника.
PB ex.1,2, p.68
PB ex.4 p.69
WB ex.1,2 p.36
PB ex.3, p.69
PB ex.5, p.69
WB ex.3 p.36
2
2
Is this Bill’s plane? That is Paul’s car.
car, plane, robot, train, toy

PB ex.1, p.70, ex. 3, p.71
PB ex.4, p.71
WB ex.1 p.37
PB ex.2,  p.70
PB ex.5, p.71
WB ex.2 p.37
3

3
I have got a pretty doll. My doll has got a raincoat.
umbrella, blouse, sweater, shoes, raincoat
have got
PB ex.1,2,3, p.72
PB ex.4, p.73
WB ex.1,2 p.38

PB ex.5, p.73

4
4
This present is for you. What a nice teddy-bear!
kite, bike, teddy-bear, birthday
присвійні займен-ники his / her
PB ex.1,2, p.74
PB ex.4, p.75
WB ex.2 p.39
PB ex.3, p.75
PB ex.5, p.75
WB ex.1,3 p.39
5
5
I am five today. Happy birthday! This is Mary’s birthday present.

What a lovely doll!
PB ex.2, p.77
PB ex.3, p.77
WB ex.1 p.40
PB ex.1,
p.76
PB ex.4, p.77
WB ex.2 p.40
6
6
I can climb trees.
I cannot fly.
climb, chimp, ride a bike, fly a kite
Модальне дієслово
Сan
PB ex.1,2, p.78, ex.4, p.79
WB ex.1 p.41
PB ex.3, p.79
WB ex.2 p.41
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

7

- вислов-лювати захоплення
- повідом-ляти про спромож-ність виконувати дію
- запитува-ти /  відпо-відати про уміння / здатність виконати дію

7
Can you sing? Yes, I can. / No, I cannot.
run, jump
Загальне питання з дієсловом
Сan
PB ex.1, p.80
PB ex.4, p.81
WB ex.1,2 p.42
PB ex.2, 3, p.80-81
PB ex.5, p.81
8

Повторення й огляд
8
PB p.p.82-83, WB ex.1-3, p.43

9
Unit 6
I Have Got Two Eyes!
- повідом-ляти про володіння предметом
- елемен-тарно роз-повісти про свою іграшку
- запитати про чиюсь іграшку
1
I have got a new doll.
clown, monster, soldier, ballerina
have got
(Present Simple)
розповідні та запереч-ні речення







PB ex.1, 2, p.84, ex.4, p.85
PB ex.5, p.85
WB ex.1,2
p.44
PB ex.3, p.84
PB ex.6, p.85
WB ex.3
p.44
10
2
Look, my doll has got big blue eyes.
face, hair, eye, nose, ear, mouth
PB ex.1, 2, p.86
PB ex.5, p.87
WB ex.1,2
p.45
PB ex.3, 4,p.86-87
PB ex.6, p.87
WB ex.3, p.45
11
3
My Teddy has not got hair.
dark, blond, monster, long
PB ex.1, p.88
PB ex.4, p.89
WB ex.2,3 p.46
PB ex.2, 3, p.89
PB ex.5, p.89
WB ex.1, p.46
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

12

- елемен-тарно описати  свою / чиюсь зов-нішність
4
I have got two legs.
arm, hand, leg, feet, toe
have got
(Present Simple)

PB ex.1, p.90, ex.4, p.91
PB ex.5, p.91
WB ex.1,3 p.47
PB ex.2, 3, p.90-91
PB ex.6, p.91
WB ex.2 p.47
13
5
My doll has got … She can … Can she dance?- Yes, she can.
neck, head, walk, talk
PB ex.1, 2, p.92
PB ex.4, p.93
WB ex.1 p.48
PB ex.3, p.93
PB ex.5, p.93
WB ex.2,3 p.48
14
6
Oh, now I know! My monster has got long hair, four blue eyes, one nose, …
finger, short
PB ex.1, 2, p.94
PB ex.4, p.95

PB ex.3, p.95
PB ex.5, p.95
WB ex.1,2 –p.49

15
Повторення й огляд
7
PB pp. 96-97, WB ex.1-3, p.50

16
Unit 7
Pets and Animals
- називати тварин
-повідоми-ти про наявність домашньо-го улюб-ленця
- запитати і відповісти про домаш-нього улюбленця
- елемен-тарно опи-сати твари-ну

1
Have you got a pet? Yes, I have. Its name is …
pet, turtle, hamster, clever
have got
(Present Simple)
питальні речення
PB ex.1, 2, p.98, ex.4, p.99
PB ex.5, p.99
WB ex.2, p.51
PB ex.3, p.99
WB ex.1, p.51
17
2
It has got a long tail and a small head. Rabbit’s tail is short.
body, tail
PB ex.1, p.100, ex.4, p. 101
PB ex.5, p.101
WB ex.1-3 p.52
PB ex. 2,3, p.100
PB ex.6, p.101

18
3
What animal is this? It is a … It has got a long body and a small head.
mouse, crocodile, giraffe, tall
Спеціальне питання
PB ex.1, 3, p.102
PB ex.5, p.103
WB ex.1,2 p.53
PB ex.2, p.102, ex.4, p.103
WB ex.3, p.53
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

19

- повідом-ляти про свої уподо-бання та неуподо-бання
- запитува-ти про чи-їсь уподо-бання

4
What animals are these? They are …
Сan they swim?

Множина іменника
PB ex.1, p.104
PB ex.4, p.105
WB ex.2,3 p.55
PB ex.2, p.104, ex.3, p.105
WB ex.1, p.54
20
5
I can see …
I like lions.
I do not like crocodiles.
rhino, strong, fat, angry, beautiful
I like…
I do not like …
PB ex.1,2, p.106
PB ex.4, p.107
WB ex.1, p.56
PB ex.3, p.107
PB ex.5, p.107
WB ex.2, p.56
21
6
These are zebras.
Do you like monkeys?
Yes, I do. / No, I do not.

Do you like …? Yes,  … / No, …
PB ex.1, p.108
PB ex.3, p.109
WB ex.2-p.57
PB ex.2, p.108
WB ex.1, p.57
22
Повторення й огляд
7
PB pp.110 – 111, WB ex.1,2, p.58

23
Unit 8
My Favourite Season
- повідом-ляти про погоду
- закликати до дії
- вислов-лювати припущен-ня про здатність / нездатність виконувати дію
- називати дні  тижня
- називати пори року

1
It is cold today.
It is raining.
sunny, hot, cold, windy, rain, snow
Безособові речення.
It is windy.

PB ex.1, 2,
p.112
PB ex.5, p.113
WB ex.1, p.59
PB ex. 3,4, p.113
WB ex.2, p.59
24
2
It is snowing.
We can …
Let’s go home.
watch TV, make a snowman, go home, go out
Let us …

PB ex.1, 2,
p.114
PB ex.4,
p.115
WB ex.1, p.60
PB ex.3,
p.115
WB ex.2, p.60
25
3
It is Monday today.
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, daybook
It is …
I can …
PB ex.1, 2,
p.116,
ex.3, p.117
PB ex.4,
p.117


PB ex.5,
p.117
WB ex.1,2 p.61

26
навч.
годи-ни
розділ,
тематична ситуація
мовленнє-ві
функції
урок  НМК
мовленнєві зразки
лексика


граматика


аудіюван-ня
читання
говоріння

письмо

27

- називати весняні місяці
- запитува-
ти й відпо- відати про пору року
-давати характеристику різ-ним порам року
- повідоми-ти про улюблену пору року
- запитати і відповісти про улюб-лену пору року
- повідоми-ти про час свого дня народжен-ня
- запитати і відповісти про час чийогось дня народ-ження

- повідоми-ти про літ-ні канікули
4
It is spring. I can see birds.
Is it autumn?
season, winter, spring, summer, autumn
Is it…?
PB ex.1, 2,
p.118, ex.5, p.119
PB ex.4,
p.119
WB ex.1, p.62
PB ex.3,
p.119
WB ex.2,3 p.62
28
29
5
What season is it?


Спеціальні питання.
PB ex.1, 2,
p.120
PB ex.4,
p.121
WB ex.2, p.63
PB ex.3,
p.120
WB ex.1, p.63
30
6
When is your birthday? It is in winter / April… etc.


March, April, May
PB ex.1,2,
p.122, ex.5, p.123
WB ex.2, p.64
PB ex.3,4,
p.123
WB ex.1,3 p.64
31
7
We are on summer holidays! Summer is my favourite season.
holidays
Присвій-ний зай-менник
Оur
PB ex.1,
p.124, ex.4, p.125
PB ex.2,3,
p.124-125
WB ex.1, p.65

PB ex.3,
p.124-125
WB ex.1, p.65
32
Повторення й огляд
8
PB pp.126-127, WB ex.1-3-p.66

33

34
Резервні уроки

35